postjam version 1.1
1st. Iteration
-
[F] space executes in tutorial when it should be blocked -
[F] anzeige im tutorial, wo die aktuellen karten hinfuehren werden? -
execute button does not work in tutorial?(cannot reproduce) -
[F] empty cards are executed (we should change this?) -
[K] grid is strangely incomplete (see screenshot)/(fixed the indicated spot, no general solution yet) -
[F] minimap in tutorial is imcomplete -
[F] space to skip text (should not execute then) -
[K] "enter username" placeholder verschwindet nicht beim name eingeben? (screenshot) -
[K] UI text sollte schwarz sein statt weissbeides doof, schwarz doofer (In hölen garnicht, bei grid schwer erkennbar) -
ich wuerde das tooltip toggle entfernen (stoert eigentlich nicht und ist mir erst garnicht aufgefallen, dass es tooltips gibt) -
credits from main menu -
[K] besser waere es statt dessen die sound option in musik und rest zu trennen -
[F] strange block of wall above the birds in the tutorial -
[F] don't drop down after water in tutorial 1 -
in tutorial 2 there are two skip popups -
nach tutorial kommt die kaputte cutscene -
nach dem ersten level erscheinen der cake (in cutscene 2) statt des tees -
[k] [click/Space to advance text in cutscenes?] -
level select is broken (plates sind lvl 1 aber nicht auswaehlbar, ingame kommt tee als erstes level, cutlery anklicken startet nicht das tutorial sondern ein spaeteres level, etc?) -
[F] https fuer die purplesloth.studio seite -
[K] NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object: mute.De_activateGrit () (at Assets/mute.cs:59) [occured in tutorial 1 & 2]
2nd Iterration
-
[K] tooltiptext and textplacement -
Turn Score Color again (is black now o.O) -
Loading score not workign atm -
Score submittet placement -
par calculation on score is wrong -
evtl. color behind the pretty frame -
foesOnly tilemap in tutorial 1 is not invisible ingame